23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coca-Cola lancerer ny smagsvariant

Efter at have fået "fantastisk respons" på andre markeder har Coca-Cola i forbindelse med nytåret lanceret en helt ny smagsvariant i Danmark - Coca-Cola Zero Sugar med hindbærsmag.

- Mange forbrugere har efterspurgt nye smagsvarianter, og Coca-Cola Zero Sugar Hindbær er en ny, frisk smag, som har testet rigtig godt, og som vi har fået fantastisk respons på i andre markeder. Netop Coca-Cola Zero Hindbær har længe været et ønske fra vores fans, forbrugere og kunder, siger Peter Hædersdal, der er Senior Brand Manager i Coca-Cola.

Den nye sodavand kommer i både flasker med både en halv og halvanden liter - og i en ny, helt rød emballage, der fra årsskiftet kendetegner alle varianter af Coca-Cola. En sort stribe indikerer Zero Sugar, mens en lyserød stribe på mærkaten og et lyserødt låg indikerer den nye hindbærsmag.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|